2013年3月26日 星期二

♡♥ 2013.03.24 西九龍遊 ♥♡




╭。☆║...GOing Out to W. KLN...║☆。╮

哈哈...
今朝一早起身準備好晒
煲埋粥仔俾阿囡食飽飽
我地就出門口囉

由於天氣好似唔多好
話會下雨
所以打消左去港島地區
揀D唔太遠又好行的地方

最後揀左ELEMENT
對上一次黎都好耐下....
知道冇乜野行
但呢到係... 行得比較舒服的地方

一來唔係好多人
二來BABYROOM又乾淨 (好重要 )
三來由屋企去方便








行左個幾鐘
我地就去第二到玩囉!!

我地行左出去
『西九龍海濱長廊』
老公想去好耐
因為見TVB電視劇成日都O係到拍
不過... 行入去真係有點累
(有車就真係會方便好多 )







天氣有點熱
不得不除鞋鬆鬆
相信阿囡一定好舒服


呢個為食豬
見到我地食乜都想食
特別係包包
(唔俾佢食就發老脾呀!! 惡女)






可樂都唔放過
唔飲得呀





又話下雨
點知出晒太陽
不過得閒望下海都唔錯


老公仔好鍾意呢張相
佢話好有feel 喎


夜晚
諗住去旺角食岩手拉麵
點知
冇開門
唯有改食 丼丼屋旺角分店
服務態度 好好
食物質素 不錯
環境 闊落


今次係第一次同阿囡去旺角
真係唔多敢同佢去呢d 咁q多人的地方
所以食飽飽我地就回家囉!!


其實都唔係太想坐地鐵
但冇計... 轉西鐵方便d

2 則留言:

  1. 小芳你囡囡d頭髮一條條樹起晒好得意, 囡囡好似爸爸 ❛ω❛

    回覆刪除