2013年3月7日 星期四

【補文】大年初一 @ 2013.02.10

││ (╯▽╰) 大年初一 (╯▽╰) ││

新年快樂!!
恭喜發財!!

今年是特別的一年
因為多左阿囡陪我地過
感謝上天!!



新一年
冇咩特別願望
都係...
身體健康最重要
阿囡.. 快高長大! 聽聽話話!!

封利是俾阿囡
梗係要用我至愛的PURIN 啦!!



真係好鍾意阿囡著住呢件睡衣
好可愛
哈哈... 淘寶貨.
『小雲小吉』幾十蚊
俾我預期好
下次再買先!!



年初一行程唔算多
因為年年我都會去拜神
所以今年都唔例外

第一站 - 祟正



哈哈... 戴上紅帽仔的阿囡真係好得意!!


第二站 - 石崗





帶得阿囡去鄉村環境
我一定會帶埋蚊機
因為bb 係特別吸引蚊
我唔想阿囡中蕉
要針..就針佢爸爸啦!!

蚊多的地方真係不易多留
所以坐左一陣我地就返屋企囉!!


沒有留言:

張貼留言