2013年3月7日 星期四

【補文】年初二至初七 @ 2013.02.11~17

││ o(≧o≦)o Happy Chinese New Year Holiday ( ̄▽ ̄)"││



年初二 - 回娘家拜年一早起身 收拾行李 (準備到婆婆家渡假啦!! )
同阿囡沖埋涼換新衫
之後就準備出發啦



暫時仲係冇乜頭髮的阿囡
真係唔可以打扮得太女仔
所以.... 唯有..


出發啦
第一站 - 流浮山
去左99 的娘家
因為要同老公仔阿婆拜年
而且仲要放低d 利是俾表弟妹

跟住..
就坐車返大埔

約左o係彩福飲茶


飲完茶就返婆婆屋企
今日勁熱鬧
所以姑姐/丈、表弟妹黎晒團拜



3 個龍b 首次聚會
大中細一字排開
當然係我個囡最大
跟住到我表妹mei-sze (相差7日)
最後係姨甥仔nathan (相差2個幾月)

因為要照顧阿囡 + 2隻麻雀腳冇返hk (阿妹 & 阿哥)
攪到今年冇得開枱打mahjong
quick quick back.. ok



年初三 至年初六 - 在婆婆家
新一年先剛剛開始
我家上上下下都病晒

姨甥女 - 腸胃炎 住左3 日院
我 - 感冒 (病足一個星期, 戴足一個星期口罩)
老豆 - 肚荷
阿囡 - 傷風

所以5 日...
我同阿囡都係留在婆婆家
冇得去街

3 個大人照顧3個小朋友
真係辛苦晒





冇得出街
唯有在家自娛吧!!
兩老表好friend 架




生病中的阿囡勁扭計
心痛死我!!




五天的假期真係話咁快就過架!!
幸好... 剩餘一日假期
我地可以出外走走... yeah!!




年初七 - 林村許願樹 + 姑姐屋企 (Tsz-king's bd party)
因為上年有去到
所以今年都要去
阿媽話要去三年架!!


估唔到年初七都會咁q 多人
所以我地只係逗留左唔夠1粒鐘就走



準時晚上出席表弟生日會及歡送會
第一次咁多人同佢慶祝
小小表弟都好開心
希望佢明年可以回來長時間d la
咁我地先可以一齊再玩過



總結:

點解新年已經唔再有氣氛咁架??
好悶咁

沒有留言:

張貼留言