2012年3月26日 星期一

My Cooking Diary - 韓式料理

2012.03.25 (SUN)自從結左婚後,
我都好小機會下廚啦!!
原因... (老公仔就話係藉口)
多數係99 煮囉 +
佢唔多鍾意人地攪個廚房,
再加上...佢地鍾意食中餐多D,
而我向來唔多鍾意食飯...
所以....

老公仔成日都叫我煮野佢食,
你估我唔想咩,衰佬!!

尋晚,難得99 出外不在家,
我就可以獻醜一下,
今次揀左自己好想試好耐的
『韓式料理』

前菜 - 酸辣青瓜
主菜 - 雞柳炒年糕 (辣醬)
配菜 - 泡菜餃子
湯 - 豆腐魚蛋麵豉湯
甜品 - 士多啤梨

睇就好似好好味...
但每樣都唔係我預期囉!! 激氣..
青瓜 - 唔夠酸同辣...反而係甜... 失敗
年糕
- 太辣, 但老公仔就話OK...半失敗
餃子 - 買的,只係煎返熱...
麵豉湯 - 叫做最似樣,尚算合格!!
我諗..
我真係要好好練習一下,
下次再努力吧!!
(不過唔知幾時再有機會下廚囉!!)


沒有留言:

張貼留言