2012年3月15日 星期四

心情是.........

昨天我選擇了不回家食晚飯,
因為我真的不想去面對他們,
我知道逃避不了,
但只少讓我可以靜一下。

原本諗住一個人行下逛下,
累就坐下,
點知好友sandy 知道我唔開心,
佢又點會肯唔理我呢??

最終,佢陪我行下,
食個晚餐吐下彼此的苦水,
心情係好左d...

之但係... 回家時,
我咪又係要面對現實,
唉..... 真係唔知點去形容自己的感覺。

今日.... 心情依然... 一樣,
痛苦.... 無助....孤單...
救命呀!!

我知... 我知...
我係冇嬲老公仔,
但係... 我對住佢...
我真係唔想同佢講野,
或者係... 冇話好講,
點解??

我知道..
唔應該因為第三者(99) 影響我地之間的感情, (係唔可以)
但係..... 唔得囉!!
可能我對佢的期望太大,
一心諗住佢永遠都係站在我o個邊,
但事實唔係.....
原來佢會... 站在中間,
你叫我... 怎樣不怪佢呢???

發現自己擁有的,是要跟人分享的。
只是我一直沒發現。
真傻....
仲係傻得很天真....
花名:『天真fan』真的改得不錯。

我真的不知道往後應如何,
............................................
............................................
............................................

此刻不想多想了....

沒有留言:

張貼留言