2012年3月26日 星期一

1st Shopping for BB

2012.03.25 (Sun)
老公仔終於肯開始陪我買野俾BB 啦!!

我都唔知係早定遲,
不過相信比起其他媽咪,
我算係懶同慢D o個隻架啦!!
人地已經買晒好多野,
但我先由頭開始咋.... 條路好慢長咁...
原本諗住首要係買BB 床,
但係睇左耐都唔知買木床定係網床好,
諗唔通的我...
最後都係... 俾老公仔話諗清楚先買
(心諗... 佢決定唔得架咩...)
唉... 各有各好處... 點揀好呀???

買唔到BB 床就唯有買住D
有特價而我又一早決定好買邊個牌子的東西。
最後....
就買左
CHUCHU 奶樽 X 8 個


TOMME 奶樽消毒器

大象牌暖水壺 及水煲



贈品




真係唔可以睇小,
買咁少都用左接近$2000,
好彩唔係我俾咋... 哈哈...
老公仔話大D 先同BB 計... 真係俾佢激死!!

沒有留言:

張貼留言