2012年3月17日 星期六

別了.....

終於...要別了...

今天爸爸媽咪佢地會把婆婆(即係嫲嫲) 的骨灰帶回鄉下擺放,
我... 因為"唔方便",所以冇得一齊返去。

轉眼間,
婆婆已離開我們3個月了,
但不捨之情依然存在,
感覺是...
她好似常在我們身邊一樣。

唉...
如果可以讓我再抱緊她一次多好,
就算是夢也好...
我好想跟她說聲
『我愛妳』
『多謝你』

妳永遠都係我心中最好的婆婆,
雖然好唔捨得好妳,但係...
而家妳可以同公公一齊周圍去玩,
去過新的生活,無憂無慮。
我又怎能不放手呢??

放心...
妳留下太多回憶俾我們,
當我們掛住妳時,
就可以一一回味!!

妳對我的叮囑,我會好好記住!!
我知道在另一個地方的妳,
一定會保佑我們的!!

謝謝妳,別掛心了!!
我們會永遠思念妳....

沒有留言:

張貼留言