2012年3月20日 星期二

21W1D

2012.03.19 (MON) - 21W1D

難得老公仔可以平日休息,,
所以就BOOK左尖咀 - 王培儀醫生照結構。

我上網見好多媽咪16W 已經照晒,
所以我都唔知自己遲唔遲架??
但沒關係啦....

約左1.30,我地1:15 就到,
做埋登記 -> 驗小便-> 驗血壓 -> 磅重,
再等多個幾字,話咁快就到我囉!!

王醫生好細心咁分析及講解每部位的情況,
由頭仔... 身體 ... 各器官... 手仔...腳仔....
到性別....
醫生告訴我BB 一切正常,
仲好肯定的告訴我BB 的性別... 哈哈...
仲話一定冇錯架啦!!
照完,放心晒!!

BB而家已經0.9LBS 啦..
好開心見到佢每天在長大,
終於慢慢開始感受到佢的存在。
亦非常期待佢的第一踢!!

之後,冇乜好去處,
我地就坐船去中環再轉巴士去左山頂,
諗住平日唔多人,
點知勁多同胞囉!!
攪到好迫...
你知佢地幾有"禮貌"架啦!!
影相唔會理人感受、唔排隊.... 數之不盡....

玩到5點幾坐返巴士去中環又坐船去尖咀搵野食,
因為我勁想食石鍋飯,
所以老公仔... 就同我去咗.. 金巴利道的"高麗軒",
唔知係咪星期一的關係,冇乜人囉!!
(幾驚又去左黑店)
幸好... 都唔係太差姐... 哈哈...

放假一天,好似仲比返工辛苦呀!!



沒有留言:

張貼留言