2012年3月8日 星期四

太久冇見了...

睇返自己個blog ,
先發現對上一次更新又係三月,
係一年前的三月,
真係好奇怪!!

難道... .每年呢個時候我先想寫野,
唔係嘛!!
我相信係我個人比較懶,
所以先係咁姐。

不過為左以後唔想唔記得發生左咩事,
我決心要寫返blog,
打字姐... 好過用手寫嘛!!
係... 我知道用FB 係方便好多,
但FB 太開放, 冇秘密呀...
亦都不能將我心中所想表達晒出黎,
我唔想後悔呀!!

因為上年其實都發生左好多開心同唔開心的事,
但就係因為我懶, 冇寫低... 而家..
開始擔心好快會忘記,
年紀大... 記性真係差好遠

沒有留言:

張貼留言