2012年4月9日 星期一

換季??

而家D天氣時凍時熱,真係令人討厭呀!!
D 薄冬天衫都仲勉強可以著住,
但有時同事都話...
『喂! 呢件衫就黎唔o岩你著啦!! 』 or
『呢件著到你好肥呀!!』

哇... 心中幾咁難受呀!!
其實我都唔係肥左好多姐...
仿且一向我都係著比較鬆身的衫,
點會... 咁快俾佢地睇到呀...

其實都幾矛盾...
我個肚... 暫時唔算特別大..
(媽咪、老公、好朋友佢地話細tim呀!!)
難道... 我的.. 虎背熊腰真係... 誇過我個肚
咁點算好呀????
唔理得咁多啦...
唯有俾個藉口自己... 買衫
但又唔想洗咁多,
所以又係時候... taobao 啦!

我見市面平的大肚衫都係taobao貨,
但都要差不多200 一件,
買得2-3件就過500, 好金呀!!
(做左笨人一次梗係... 唔會再做la)

一向鍾意豹紋的我,
今次TAO左個細bag + 同款化妝袋
話係made in korea,
質地好OK... 2 個加埋都係~hk$250咋...


另外,tao 左4件衫+ 1 件legging,
都係HK$400 有找...
質地都唔差,抵呀!!


呢3 件就唔係TAO...
但都係平野,
加埋都係~HK$200

好開心...買到咁多平野
等我呢個孕期買得開心,
著得放心... 哈哈...


沒有留言:

張貼留言