2012年3月9日 星期五

有冇咁靈呀??

成日都發夢o既我 (唔係白日夢),
真係唔多信會成真,
因為d 夢多數係勁無聊的,
有時醒左都未必記得呀!! 咁多...
一晚幾個都試過

點知...
今朝差不多天光發左個無聊夢,
夢中我係等緊車返工,
點知同行的阿哥及妹妹話我知,
d bus 壞晒, 有排都冇車wor
但唔知點解我地都係繼續o係站到等,
(真係勁白痴)
我記得係等左個幾鐘都仲等緊,
阿妹就不斷話我... 最衰係我...
衰乜就唔係好記得

咁就醒左...

噢... 真係唔知醒... 大獲!
瞓過龍... 今日仲要開例會,
即刻起身換衫啦...
幸好... 趕得切...

雖然就算係遲到, 老闆都唔會話,
但我向來唔鍾意遲到的,
所以... 都係... 唔好啦!!

唉... 可唔可以小發d 咁o既白痴夢呀!!
攪到今日精神唔多好,
好眼瞓呀!!

沒有留言:

張貼留言