2012年3月14日 星期三

吵架

2012.03.13 (Tue)

今夜,同老公仔吵了一場大架,
冇諗過小小的事會吵得如此利害。
可能今次不只是兩個人,
而係有埋99 + 我媽媽....

我亦首次認真地說出一句
『咁我返大埔(娘家)住囉!』

十年來,吵過小架無數次,
但今次最嚴重,亦最傷害。
可能彼此真係忍得好辛苦,
一下子爆晒出黎。

我承認 ...
我心情真係唔多好,
我說話語氣好似重左,
我性格係固執兼硬頸。

但係...
一句話重複講左二次,
佢都係唔信 又多意見時,
第三次我已經選擇放棄... 是但,
點解仲要講呢??
教我如何去忍受....

我唔係小朋友呀... 99
我識分析.. 識自己照顧自己,
肚餓識煮野食、凍會識著衫....

自少,媽咪出外工作,
衣食住行都要自己理,
已經習慣左2x 年。

而家... 有人照顧你,唔好咩,
唔係唔好,係唔想同唔鍾意,
獨立 -> 依賴,唔得囉!!
你當我犯賤可以嗎?? 99

我信我阿媽的話,
係因為佢除左係我至愛之外,
佢.. 真係知晒我d 飲食習慣,
知我食乜會好d,食乜會唔好,
但點解係要唔信呢?? 99
係咪要我當住你面前
肚子痛... 胃痛.. 肚瀉...
你先相信呢??

我可以點做呀??

沒有留言:

張貼留言