2012年3月12日 星期一

一個不愉快的記憶

2012.03.11 (Sun)

今日係農曆二月十九觀音誕的大日子,
因為唔係次次都撞正係放假,
難得今日老公仔同我都不用上班,
梗係要跟媽咪去拜神食下齋啦!!

不過天氣就唔係咁好,
又凍又落雨... 真係勁討厭呀!!

你知架啦..
一落雨老公仔就勁炆,
再加上我又是個大東瓜,
所以... 事事都要特別小心,
唔係一定俾人鬧爆!!

拜完神食完齋已經差不多二點幾,
大家就各自散band。

點知... 出路口等車時,
唔知點解等左好耐都冇車,
姑丈提議行出去元朗,
我呢個大東瓜又點肯呢....
我話我寧願等車囉!!

唉... 就係咁... 不幸的事就發生左,
一隻年老的唐狗,可能不記得怎樣回家,
不斷地在馬路上走來走去找回家的路,
每當有車子行過,
我地都已經盡力叫牠回來,
點知... 我諗呢d 叫做命運吧!!

一輛行得好快的小巴,
唔殺制之下,撞向牠不得至,
仲look 過牠身軀,
牠發出陣陣哀鳴,起身咬了一位小姐的小腿一下,
就死了.....

當時的我,有預感小巴會不停車,
所以牠未出事時,我已背向著,
但撞擊的聲音,一一傳到我耳內,
我立刻好激動地喊起來,
手、腳、身體不自主地震動著,
我真係好難過,好傷心。
怎可以這麼殘忍呢??
難道... 牠就沒有生存的資格??

我都不知哭了多久,
只知老公仔緊緊的抱著我。

當時大家趕快找車送我離開現場,
幸好,剛剛有的士... 我可以立刻離開。

離開後,心情亦平復下來。
沒想到會發生咁o既事,
而老公仔亦報警及協助那個不幸的小姐,
送往醫院打針,我相信她亦嚇壞了。

事後,我也在想,件事是誰錯??
每個人都有佢的不同答案,
而固執的人... 當然是... 小巴司機啦!!

你問我而家仲驚唔驚??
我會答你... 驚架!! 有陰影架!!
但為了不讓大家擔心,
我只好扮作冇事,
不過我相信時間可以令我.. 淡忘的!!

沒有留言:

張貼留言