2008年10月2日 星期四

十月的第一天

話咁快就踏入十月,呢個月我諗我應該會好忙,點解咁講?? 除左公司一個月五日的cutoff +closing之外,因為月尾會影我第一輯o既婚妙相,所以要keep fit之餘(對於難到死o既我,好難減呀!!),又要去染番好d 頭髮(長左好多呀!!),攪到心情勁緊張,好怕會影到好肥+唔靚呀!!
尋日下午好姊妹sandy抽空陪我去左試衫(for影相),由於我係影外景,d衫唔可以太誇張,簡單d會比較好。我地兩個睇呀睇,開頭真係唔知點choose好,唔係好多款ma,靚o個d又唔方便影外景wor,救命呀!!! 於是,我地就唔理,choose左先算,哈哈!!
估唔到我地鍾意o個d著出來勁唔靚,一般o個d就好滿意wor,勁攪笑囉!! 其中試過一件著左出黎感覺係大左十年呀!! 笑爆嘴!! 最後經我地即時淘汰後,就choose左一件婚妙&一件晚裝,希望影出黎的效果會好睇啦!! (可惜佢地唔俾影相,唔係可以優先俾男朋友仔睇下,如果佢話唔靚咪死,都冇法架啦!! 鬼叫佢唔得閒陪我呀!!)
試衫只係用左一個鐘多d,所以之後我地去左食tea (我o既午餐) & 行左一陣街。 行到五點,我地就散囉!! 冇架,因為我要去豆家。
去到豆家,第一個感覺係好似去左圖書館咁,講野要好細聲,唔係會嘈醒緊覺的小豆兒。 熟睡中的小豆兒有好多表情架,佢會偷笑、微笑、伸、晝眉…,好可愛呀!! 之不過,當佢唔滿意的時候,就會發出好強勁的喊聲,哇!! 真係好犀利架!!
見到家姐、姐夫同媽咪要輪住休息,就知道照顧bb係好辛苦架!! 小d精神都唔掂呀!!



↑好開心終於抱到小豆兒啦!! 你睇下佢… 勁得意!!
PS: 唔該晒黎小姐肯抽空陪我,THANKS A LOT!!!

沒有留言:

張貼留言