2008年10月25日 星期六

辛勤的一天

今日因為約左final fitting 十一點,所以好早就要起身。今次就由媽咪陪我去,估唔到十幾分鐘就攪掂,不過我居然忘記左影相tim.... 激死人呀!!! 唯有後日可以俾我影番一張半張吧!!!
之後,我地行左一陣街就返去豆家啦!! 冇計啦!! 家姐姐夫要出街shopping 嘛!! 我就要幫手照顧小豆兒!! 原本都諗住係件樂事,點知... 係好辛苦架!! 好彩見到小豆兒甜蜜的笑容+睡姿,唔記得晒d辛苦law!!!

↑哈哈... 小豆兒呀!! 你就好舒服啦!! 難為大姨...手都痺晒!!






↑真係好想好想.. 偷吻架.... 一淡啦!! 得唔得先??

沒有留言:

張貼留言