2008年10月30日 星期四

奇妙的婚照二天團 (27/10 ~ 28/10)

終於完成左我人生第一輯婚照啦!! YEAH!! 勁開心!!
第一輯婚照我放棄左浪漫而童話式的室景/影樓、香港/台灣外景等,而選擇咗一個鄰近自己鄉下o既『渡假村』。點解?? 好多人都有問過我呢個問題。我諗真係緣份吧
記得今年三月婚展,我同媽咪、家姐、妹妹一齊去,我地諗左好耐『選擇邊間影好呢?』,諗到累就坐低左睇下婚妙show,我記得o個時最後一間係『現代經典』,表演完,老闆娘廖安麗就介紹佢地o既新景點『棕櫚島渡假村(位於惠陽)』,俾佢o既吸引底下我地就去咗佢地個counter睇下,一睇就好鍾意啦!! 咁就join左囉,但我就決定十月先影。雖然個package唔平,但自己鍾意+sales服務態度好好,就唔太計較啦!! 係咪?? 之不過呢…o係呢半年等候期中,都怕個景唔對板,所以o個時好鬼想快d到。哈哈


講返正題吧
DAY 1(拍攝o個日)
六點就要起身啦!! 因為準時九點要到達葵芳集合點,你知架啦女仔出門係有多野攪架ma (其實只係洗個頭+沖涼、唔洗化妝,都用左成個鐘wor.),又要食個豐富早餐,好彩都冇遲到。(我好有時間觀念架!!)
等齊晒人(一共五個人包括我、男朋友仔、攝影師PAUL、化妝師YOUNX、助手ROY),我地就出發囉!! 由香港到棕櫚島o既車程大約用左個幾鐘(交通十分暢通的關係),到達棕櫚島就差不多十一點啦!! Check-in+攞房後,就立刻換衫、化妝、set頭,好快手oYONEX,唔洗一個鐘就攪掂啦!! Yeah!! 第一個婚妙LOOK,係以可愛為主(我要求的哈哈),滿意!! 攪掂晒就開始影LA…..



↑因為自己偷影,所以影得唔係太好... 哈哈
…. 超緊張呀!!! 已經o係屋企不斷練習笑容的我,居然笑得好唔自然。連攝影師PAUL都話我仲乜笑到咁假呀!! 真係激死我呀!! 好彩warm-up完、加上PAUL同YOUNX o既指導下,我地完全投入拍攝過程,仲越拍越開心tim。我同YOUNX仲邊行邊傾計tim。哈哈….
影到差不多四點,就返房換過另一個晚裝LOOK,以成熟為主,好滿意呀!! 哈哈..
(不過唔記得偷影WOR...O...) 因為轉咗LOOK,所以拍攝風格都唔同左,唔洗笑要COOL D,感覺更加輕鬆+順暢!! 時間都過得特別快,六點左右就影完啦!! 為左唔想令佢地咁夜返到HK,我地只用左十分鐘就換好晒衫,哈哈換衫過程快到大家都難以置信呀!! 好攪笑囉!!
送別佢地,我同男朋友就o係渡假村中享受晚餐,可能我地好肚餓,所以覺得好好味呀!! (講笑姐其實都唔錯,但價錢同香港一樣囉!!點解咁架??) 飯後我地無聊+冇野做就o係會所租遊戲機打下,玩左差不多一個鐘就返房。唔返房都唔知自己原來係散晒呀!! 因為一返到房沖完涼就瞓到成隻豬咁啦!! 哈哈….

DAY 2(休閒日)
相就影完啦!! 第二日我地就可以慢慢去享受下d設施。食完個美味的早餐後,當然係去游泳池啦!! 唔識游水o既我只好玩水、曬下太陽囉!!

























↑D HOUSE 真係好靚架... 如果我有錢就好啦!!
棕櫚島俾我o既感覺真係好休閒,可以靜靜地休息,個人都會變得好relax!! 所以呢個二天團真係好舒服!!! 哈哈
感想
一個字『值』!!! 係就係行左d,但真架!! 雖然未知d相影成點,但我都已經好滿意啦!! 因為能夠遇到一個既生鬼又冇架子的攝影師,一個親切友善o既化妝師,再加上一個好好o既助手,機會係好難架,但係居然俾我遇到wor,所以咁難得o既巧遇又點會唔滿意呢??? 可能我個人比較簡單,我覺得拍攝o既過程係比結果重要架!! 當然我梗係希望結果都好好啦!! 唉... 要到下個星期先有得睇相呀.. 好緊張呀!!
PAUL、YONEX、ROY,多謝你地呀!! 讓我有個奇妙而快樂o既回憶!!! 仲令我發現影婚妙相原來係好好玩架!! 好想影多N次呀@@

沒有留言:

張貼留言