2008年10月15日 星期三

婚禮倒數 ~ 408天

我認..我係個好懶 + 好冇主見o既準新娘,點解咁話自己?? 咁真係好懶ma…哈哈!! 本性難改!!
可能距離結婚仲有一年多,所以唔迫自己去理住 (我怕咁快決定左會後悔嘛!!),冇計啦!! 俾個藉口自己輕鬆下多一陣。
其實我又唔係乜都冇做o既,只係做d,又唔做d咁姐。好重要od我都做咗架!! 為左怕自己做漏野,所以我都學BLOG友仔做番個表睇下先!!

主要事項 
大日子2009年11月27日(星期五)
酒席屯門帝廷酒家
註冊地點TBC (應該會係律師証婚@酒樓)
律師TBC
化妝&SET頭 Fiona @ C.Y.I.
婚禮攝影攝錄專業制作
婚紗禮服&褂現代經典 (新娘婚妙+晚裝)
TBC (新郎禮服)
TBC (褂)
婚紗相現代經典 (十月尾影) & 新天地 (未book)
租車酒樓送 (花車)
TBC (旅遊巴)
印帖酒樓送 (款式TBC)
婚前檢查TBC
戒子TBC (未有心水)
餅卡美心 (西餅220張, 已買),
TBC (唐餅XX張,未買)
場地佈置酒樓包左 (可能搵人整,TBC)
伴娘伴郎妹妹Yen (伴娘)
表弟Simon (伴郎)
兄弟姊妹名單TBC (姊妹)
TBC (兄弟)
花仔/花女契仔小柏 (花仔)
TBC (花女)
衣飾類 
奶奶/老爺/媽咪/爸爸衫TBC
伴娘/伴郎衫TBC
姊妹衫/兄弟tieTBC
新睡衣TBC
飾物化妝師(包晒頭飾)
TBC (手飾、頸鏈、耳環)
婚紗鞋/褂鞋/禮服鞋TBC
禮服裇衫TBC
Girdle/束褲己有,但出年會買新 (Girdle)
TBC (束褲)
花球TBC
主婚人襟花TBC
兄弟襟花、姊妹手花TBC
中式禮儀類  
擇各事項吉時擇好晒,但男方未通知女方
過大禮用品TBC
上頭用品TBC
安床TBC
嫁妝TBC
利是封、貼紙、囍字貼TBC
花車裝飾TBC (仲搵緊心水)
男女家對聯、茶壺、紅繩、紅傘TBC
蓮子、紅棗、米、紅豆及綠豆TBC
接新娘遊戲TBC
回門豬TBC
利是TBC
晚宴類 
戒指枕、羽毛筆及結婚證書套TBC(戒指枕、羽毛筆)
現代經典送 (結婚證書套)
派帖TBC
片頭 (成長mv)酒樓+攝影都包左
晚宴司儀TBC
晚宴流程TBC
酒席歌曲TBC
紅酒TBC
賓客簽名筆TBC (應該會DIY,但搵緊心水)
簽名布酒樓 + 現代經典包左
放禮既袋TBC
啤牌、瓜子、糖果TBC
賓客名單/座位表TBC
預備各項尾數TBC

做完先知自己仲有好多TBC,我要努力d先得啦!!! 哈哈..
!!! 我的好姊妹係時候要發揮『姊妹精神』啦!! 好快d自動出手啦!! 唔係我就…. (講笑咋!! 幫幫手啦!!)
準新郎.. 你都要幫下手架!! 唔好出錢唔出力wor !! 唔係攪到我有{婚前恐懼症+抑鬱症},你就後悔呀!! (今次講真架!!)

沒有留言:

張貼留言