2008年9月30日 星期二

媽咪搬家

由今天開始,媽咪就會stay o係”豆家”囉!! 佢話可能要兩個星期後先會返下黎屋企呀!! 要見媽咪就一定要去”豆家先見到,嗚嗚… 突然好似俾人搶走左個阿媽咁 。
其實一早已有心理準備,當小豆兒一出世,媽咪就會去”豆家”照顧豆媽+豆兒,但原來到o個刻真係會好唔習慣架,一諗到放工返屋企食唔到媽咪煮o既、飲唔到佢煲o既湯,就會好唔開心咁。 (好彩可以去豆家食飯咋!!) 媽咪呀!!!
我梗係冇同媽咪講啦… 費時佢擔心我地,話晒我地都咁大個人啦!! 唔識煮都會識去買野食。唉…. 我諗我要搵下有乜野係easy to cook 先,唔係餐餐出去食,一定好 “金”呀!! 仲有呀!! 要開始同部洗衣機打招呼啦!! (我多數係負責曬o個個),唔係佢罷工點算?? (罷工就打爆佢呀!!)

努力呀!! 大姨
PS: 媽咪佢呀.... 好衰... 關手機wor,搵唔佢呀!! 到十點幾佢先打電話關心下我地咋!!! 衰媽咪!!

沒有留言:

張貼留言