2008年10月22日 星期三

我的偶像退出娛樂圈


好深刻記得自己係由電視劇『我愛牙刷蘇』起開始鍾意GIGI,轉眼間咁就過左十幾年囉!! 不過我仍然有keep住讀書時買o既3R相 (幾百張呀!! ),留黎做個紀念都好嘛!! 係咪??
GIGI咁多套電影/電視劇中,我最鍾意『古惑仔』中o既“細細粒”,佢真係演得唔錯!! (就係因為咁…我十分唔鍾意『古惑仔四/五』, 舒琪+李嘉欣 配 EKIN… 超唔得囉!!勁討厭呀我!!哈哈)
當知道佢宣佈退出娛樂圈時,第一個反應係…. 講笑咋,點會呀!!! 真係估唔到原來佢唔係講笑架!! 不過佢為左家人而放棄自己鍾意o既工作,係就係好可惜,但好偉大囉!! 作為fans o既我會支持佢o既決定,亦都希望佢可以搵到個好對象、過得開開心心。
祝願佢弟弟早日康復!!! (咁佢咪可以重返娛樂圈囉!!)

沒有留言:

張貼留言