2015年12月28日 星期一

♥ 可愛的賣萌 ♥

抱歉~ 我真係忍唔住要POST
其實早幾日我已經係FB 到POST 過幾張同朋友仔分享下架啦!
本來打算唔出POST,但..... 又... 好想同多D人分享

賣萌呢家科真係.... 小朋友仔的專利
不論佢地係點擺、點扮、點笑....
總是,... 十分可愛的 ♥ 


明明只係簡簡單單的伸下脷仔姐... ♥ So Cutie Baby ♥ 


噴口水本身都已經唔係好O岩架啦~ 
但點解我會咁鍾意架呢?  ♥ So Funny Baby ♥ 


明明係醜態.... 但點解我一d 都唔覺你醜怪架?  ♥ So Kawaii Baby ♥ 


答案係..............
我完全係迷戀妳囉~ ♥ Baby ♥ 


呢輯相係我近期最滿意的 
但估唔到臨出門口前o個幾分鐘  居然影得滿意過平時用心機影o個d 
下次都係多 d 隨心影吧!

嘻嘻~ 用呢個賣萌post 作為 2015年 Last Post 都不錯!
希望 2016年會有更多開心、幸福事同大家分享吧!

係呀! 你地冇睇錯呀! ^_^
我地明天出發去旅行啦.... 要明年先返黎... 所以唔會更新 Blog住架啦! 
(明年.... 好似去一年咁耐.... 哈哈~  我都想環遊世界,但唔係囉....
小FAN只係出走五天咋!  嘻嘻~ )

在此  提早 祝大家
 ♥ Happy New Year  
(see u all in 2016)

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

8 則留言: