2015年12月14日 星期一

笑笑小語錄 @ 40 個月

話咁快我家的小霸王就踏入4字頭..... 係 40個月大先真, 哈哈~♥
Happy 40 months old, My Sweet Baby

4字頭大日子就黎"報下數"先~ 嘻嘻~

身高:   95cm (自己度)
體重:   30 lbs (半年來都保持住呢個磅數附近)
腳長:   15cm (25碼)
尺碼:   日本 100-110 / 韓國 7-9 

數字上好似唔係太大轉變,但企係我身邊 / 抱住佢就知道自己....力不從心啦!!
(媽咪真係好鍾意抱你,可惜自己力量比以前弱 ♥)

****************************************************************************
笑笑小語錄: 

【甜心事例  (一)】※
小霸王自細都好鍾意唱歌,之前會一邊彈琴一邊唱歌。到近期,新手入左個結他仔俾佢之後,佢就更加鍾意自彈自唱,私心的我最鍾意佢唱一首屬於我的歌,歌名係『我愛媽咪』

歌詞:
♥ 我愛媽咪,我愛媽咪,
♥ 媽咪的笑容最美麗,
♥ 每天帶我到公園遊戲,
♥ 親愛媽咪我愛妳。

** 見到佢甜甜的自彈自唱屬於我的歌,想話唔冧四都唔得啦!! ♥


【甜心事例  (二)】※
自從愛上精油後,小霸王每日/晚都會問我搽唔搽油油? Diffuse 咩油等... 呢個已經成為佢一個小小習慣,不錯!!  而因為佢鍾意用,有時我都會俾佢自己搽下

:  BB,今晚Diffuse 咩油油瞓覺呀?
:  ! Peace & Calming
:  呢隻又貴又成日冇貨,用第二款得唔得呀?
:   Lavender + Orange! 好好瞓架!
:  好呀! ♥


【攪笑事例  ()
呢個apple pie 玩具,佢玩都開始有d悶啦! 呢日.... 小霸王將呢個玩具改左小小玩法,同樣地係以分顏色玩,夾出相關顏色的水果放到適當的位置,不過就以精油名字介紹..... 笑四我

:  Mummy, you first
:  OK, I got Lemon
:  I got RC, Mummy, what come next?
:  I got Cederwood
:  I got more Cederwood, OK
:  I got Lemon
:  I got more Cederwood
:  More Cederwood? I got RC
:  I got more RC too
:  I got Cederwood
:  I got more RC too
:  I got Peppermint
:  You got more Peppermint? I got more RC here.
:  I got Lemon
:  I got more RC too
:  Haha... I got Orange
:  I got more RC too...

** 我真係笑到肚都痛囉!!  佢真係一個小精油迷,佢能夠記得油樽色,油名....  ♥


【攪笑事例  ()
之前見一田大減價就買左套ABC 印仔俾小霸王玩,仲可以等佢記下D,佢真係好用心地跟住書印字架! 不得不俾佢乖佢,之但係.... 呢....佢... 串耐左就開始玩啦....

小:  媽咪,你好乖,我俾印仔你
我:  哦! 咁我有幾多個呀?
小:  唔~ 俾5 個印仔你啦!  因為你做得好好
我:  多謝你

*** 哈哈! 因為學校有個印仔獎勵計劃,所以屋企而家都有個印仔獎勵,估唔到唔係佢有印仔,係我有印仔姐....  ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

4 則留言:

  1. 小霸王好叻女喎,連精油名都記得

    回覆刪除
  2. 小FAN 你好勁,記得咁多對話。
    我如果唔即日POST 上FB,個腦會好似失憶咁好多唔記得,嗚....

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 我係每次都打低佢架, 唔係點記得呀

      刪除