2015年12月24日 星期四

送給自己的聖誕禮物 ♥

未做人媽媽前都會打扮下的小FAN
轉眼間.... 原來咁就過左三年啦!  (真快)
三年多都冇買過飾物.... 
因為怕抱住小霸王會整到佢之餘又會整爛 d飾物
所以都係... 唔好戴飾物就最安全

而家佢都大個左,要抱佢的時間真係小左   (想抱佢都唔係易事啦~ 呵呵~)
我係時候可以打扮下囉!  

鑽石呀~ 名牌呀~ 唔適合我
我比較鍾意可愛呀~ 簡單呀~ 方便呀~.....
近排朋友仔開左間網上自家品牌的首飾店
♥ 合晒我心意 ♥  即刻訂黎戴下先

自家品牌,以生活故事為藍圖,設計出不同系列首飾。
100% Original HK Design 
 100% 純銀耳環


暫時只係出品耳環  (相信不久會有更多飾物)
佢地的主角  - 各自擁有不同的名字、不同的個性
相信梗有一款會適合你


而我就揀左 ♥美麗 ♥高貴♥ 的 Victoria Sze
名字跟我有點相似....  個性都係.... 哈哈~♥


仲有呢款 ♥火辣 ♥ 熱情♥ 的 Anna Wong
Sharp 到爆的小嘴  最適合Party 戴


無論係返工或者放假  襯咩衫都可以
最重要係 100%  Silver 唔會敏感
出街又唔會咁易撞款

有興趣的朋友/BLOG友們,
下單前告知店主你係小FAN介紹 的話有折扣哦! 
唔好等啦~  快 d送返份聖誕禮物俾自己先啦
 ♥ 請大家多多支持! 

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Oh little thing: https://www.facebook.com/Oh-little-thing-804393429651343/

2 則留言:

  1. 我都係小戴飾物左,又係怕整到BB啊 ><"...
    不過返工就依然會戴,嘻嘻....貪靚ING ^^

    回覆刪除