2015年12月19日 星期六

她的個人小畫作

記得讀 PN 及剛開始K1時,小霸王的班主任都同我講
"佢唔係好鍾意畫畫同油顏色" 
咁當然我都知佢唔鍾意 (興趣冇得迫),所以我都由得佢

直至之前可以畫到我地的樣子之後 (回顧: 畫畫 ♥ 有進步啦~)
到近期.... 的畫作....  
我真係不得不讚美下佢的努力 (又黎戀囡狂♥)
因為真係大有進步呀! ~ 估唔到原來佢美術天份係好過我... 哈哈~ 

畫名:  煮熟左 +去左皮的紫蕃薯

畫名: 粉紅豬豬 

畫名: 八爪魚 

畫名: ANPANMAN 

畫名: 小病毒 

畫名: 壞蛋人 

Thanks My little Baby!  I love your drawings so much!
Hope you also enjoy it! Keep going!   


完全冇起過稿,好隨心的小畫作
♥ 好鍾意 ♥

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

4 則留言: