2015年12月24日 星期四

K1 班 ~ 生日+聖誕聯歡會

自小霸王上左 K1後,我真係少左 update佢的校園生活
PN時每月都一定最少一次,但K1呢.... 變左不定時囉!

開學都三個多月啦! 比較過 PN & K的幼稚園
K呢間幼稚園真係冇咁多親子活動/聯歡會
有好有唔好囉~ 哈哈

好 - 係我唔洗做咁多親子勞作或請咁多假
唔好 - 少左機會觀察佢的校園生活

唔緊要啦!! 小霸王鍾意間幼稚園咪得囉!
原以為學校連聖誕聯歡會都冇, 見佢地冇出通告
點知好彩係生日會加埋聖誕聯歡會一齊攪
唔係真係會有點兒失望架!

生日+聖誕聯歡會同樣係冇家長份  只係小朋友參與
我只能夠靠小霸王把口得知佢的喜悅


估唔到佢有兩張聖誕咭收呀!! 犀利呀! 


哇.... CRAZY! 
點解會有咁多違禁品拎返黎架?


叫得違禁品.... 梗係要.... 充公?
非食物的... 佢全部可以攞走
違禁的食物....就.... 只俾佢揀一/二樣,最後佢揀左紫菜同CRUNCH朱古力
其他就.... 俾我收晒囉!@


有違禁品食... 佢梗係九秒九KO晒啦! 
唉.... 唔怪得小朋友咁鍾意開PARTY 囉!

聯歡會過後,小霸王正式放佢的悠長聖誕假期
足足 2星期多呀.... 放到明年4/1先返學
♥ 真開心! ♥

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.12.18 (Fri) ~ 3y5m5d

2 則留言:

  1. 我哋一個聖誕節都收到好多違禁品,我成日想剩機收埋,但有個慈父就成日開來引個仔一齊食>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 有個慈父就必須有個嚴母哦! 哈哈

      刪除