2015年12月21日 星期一

又到換季日~

終於都感受到冬天的感覺啦~ 
真係唔想冇左"春夏秋冬"四季囉!
近年香港凍的時間真係越來越短,大褸呀~ 真係唔係著得好多次囉!
(私心的我,鍾意冬天的衣服多D,感覺靚D同埋可以遮住唔想俾人見到的肥肉 ^^)

講返正題先,其實早於12月頭的週日已經幫自己同小霸王的衣櫃換季了 ♥
要一個人做晒開始有吃力不討好
幸好呢位小朋友都有出小小小...... 力,讚! (明年要佢自己做先得)


唔收拾都唔發現小霸王的衣物真係多過我 N 倍
多到我都唔知點入手好....... CRAZY
冇計... 佢有一個勁鍾意買衫的姨媽.... 表姐仔留俾佢的衫褲足夠佢日日唔同款
哈哈~ 好羨慕呀!~  

足足收拾左一個上午的時間.... 累死我啦!


做完辛苦工作   要輕鬆下先得
就同小霸王出外行下,走走

見佢頭先咁合作幫手,獎勵佢去公園玩下


公園真係小朋友的天地
 ♥ 無時無刻都可以見到佢地的笑容 ♥



玩左一陣,行左一陣
就返屋企囉! ~ 

 ♥簡簡單單的週日   真係令人很舒服 ♥

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.12.06 (Sun) ~ 3y4m23d

4 則留言:

  1. 我之前換季時都諗,點解一個幾歲男仔嘅衫都可以多成咁,幾乎有十個身都著唔晒

    回覆刪除
  2. 我屋企都有好多小朋友衫....
    唉,冇位放....><"""
    第時孖b回來,真係要搬大屋先得~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信到時, 一間房都未必放得晒D 衫

      刪除