2015年12月23日 星期三

鄰舍步行籌款

要密密手先得,唔係2016年黎都未寫晒2015年的post
唉.... 年尾好似特別多野做咁
公司又忙喎! ~ 又要plan月尾旅行的行程.... 真係......
唔理啦.... 密密做密密寫吧!

上上星期日,我地o係乜都唔清楚的情況下參加左個步行籌款
(只知道係爸b上司邀請咋,又見地點近我地)


9:45AM 到逹大埔海濱公園集合
 聽左一個鐘左右的嘉賓謝詞,就出發啦!! 


原本參加的只有我地三個人,但見咁近就拉埋公公一齊去
♥ 哈哈~多個人睇囡嘛! ♥


大埔海濱公園.... 我地都黎過好多次
怕小霸王悶,早有準備帶埋Bubble槍 ♥


初頭以為要行到碼頭附近,點知.... 只係行左都唔知有冇30分鐘就到終點囉!
估唔到....咁快就行完,哈哈!!


不過公公話..... 拖住呢個牛女行... 真係仲累過自己行呀! 
冇計! 小霸王真係好懶行路,除非佢見到鍾意的事物,
否則佢.... 會.... 唔肯行之餘仲會拖你慢d行
所以.... "拖牛"咁... 真係幾辛苦


希望日後更加多機會參加步行籌款吧!
(有意義得黎又唔太辛苦)


行完之後帶左小霸王去公園玩左一陣
再會合婆婆食個 early lunch 就返婆婆屋企休息囉!


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.12.13 (Sun) ~ 3y5m
Place:  大埔海濱公園

5 則留言:

  1. 拖慢大人行還好,我家的只會出盡絕招扭抱-_-”

    回覆刪除
  2. 拖慢大人行還好,我家的只會出盡絕招扭抱-_-”

    回覆刪除
  3. 拖慢來行都叫有行,總好過燒腩仔會企正你前面唔畀你行

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇, 原來唔同的小朋友真係有佢地的招數

      刪除