2016年1月13日 星期三

笑笑小語錄 @ 41 個月

笑笑小語錄: 

【甜心事例  (一)】※
女仔真係女仔,窩心的行為真係特別多,今次係煮野你食

小:  媽咪,你想食乜呀? 我煮你食啦!
我:  吓? 好呀! 等我諗諗先
小:  食魚好唔好呀?
我:  好呀! 
小:  食乜魚呀你想?
我:  唔.... 冇所謂啦! 你決定,我咩魚都食
小:  咁食石班好唔好呀?
我:  好呀! 你點煮呀?
小:  唔!! 石班 cook with tomato 好唔好?
我:  吓? is it yummy?
小:  Yummy架!  你仲想食乜呀?
我:  Broccoli cook with squid
小:  OK! 
我:  How about you, baby? what do you like?
小:  I like octopus cook with squid 
我:  Octopus cook with squid? need to add some vegetable?
小:  Yes! add carrot
我:  Add carrot? anymore? 
小:  Add some corn
我:  Is it yummy?
小:  Yes, so yummy!

*** 係小朋友的世界裡,好似乜都煮得到,真係好得意!  


【甜心事例  (二)】※
小霸王越大嘴巴就越甜.... 有時係甜到你.... 漏晒囉! ♥

小:  媽咪,你最鍾意布甸狗
我:  係呀! 
小:  咁你鍾意我多D定係布甸狗多D 呀?
我:  你話呢?
小:  而家係我問緊你喎! 
我:  梗係你啦! 媽咪最鍾意沂沂! 
小:  到你問我
我:  咁你鍾意媽咪多D定係魚魚多D?
小:  媽咪多D!  我最鍾意媽咪架啦 

** 能夠擁有一個甜嘴巴的女兒,真係不錯架  ♥ 


【激氣事例  (一)】※
呢位小港女唔知係咪平日俾佢人寵慣左,所以佢都幾自我:『佢話一你唔准話二』。 但呢句話用在我身上係無效的.... 呵呵~

小:  媽咪,我唔食米粉,我淨係食魚蛋咋
我:  唔得
小:  我淨係想食魚蛋咋
我:  你食一啖米粉先
小:  唔得咁架
我:  咁呀? 唔食米粉連魚蛋都唔好食囉
小:  唔可以.... 我都話唔可以咁架
我:  一係你就食一啖米粉先,唔係就乜都唔洗食
小:  ........... 咁我食一啖米粉啦!
我:  好! 咁咪乖囉!

*** 小朋友長期都會挑戰父母的底線,所以要適當時候堅守我的底線,哈哈~



Welcome to S.K.Y. Lovely Family

4 則留言:

  1. 都唔係好激氣吖,最終都有乖乖食米粉呀,小霸王都係甜心嘅時間多

    回覆刪除
    回覆
    1. Ivy, 可能始終係女仔, 甜心嘅時間多DD 啦, 你好快會明白

      刪除
  2. 女...把口多數都係好鬼SWEET~

    回覆刪除