2015年12月11日 星期五

小霸王與丁丁的初次見面

睇到個文章標題係咪有D疑惑呢?
我諗左一陣架~ 唔知點打好?
有諗過打.....  『小霸王與爸B的第一次追星』
哈哈~ 好攪笑囉! 

嗱~ 講明先... 我同小霸王冇刻意去追星架
係等爸B期間,陪佢追星咋!  嘻嘻~

呢日星期六要返半日工,放工就返屋企接囡再 join 爸B
原先諗住出到去個show 都完架啦
點知... 唔知係咪delay.... 所以只係做到一半
咁就唯有坐低陪爸B 睇埋囉!


無聊的母女.... 自拍ing .... 反拍ing.... 拍拍ing....
(總之係拍拍拍啦!♥)


無意中的合照! 哈哈~ 
係喎! 都好似未有提過追邊個.....


唔! 佢係丁悅 (Tiffany)
我相信冇乜人識佢囉! (唔係爸B 講我都唔會留意)

由於我唔係佢的粉絲,所以對佢的了解唔多
只知道佢好似係......  去年尾出道的女新人,出左一張CD
樣子唔算靚,但唱歌很好咁囉


聽過佢的歌聲,不錯! 
個性都幾真,唔會好似其他假到死的歌手
希望佢能夠KEEP住對唱歌的熱情,唱多D好歌吧! 加油!


女歌手  我真係冇乜興趣
(我鍾意男多D,哈哈!)


小:  Hello Tiffany 姐姐
丁:  Hello Myolie 



說真的,我都好耐冇追星啦!! ~
唔知大家知唔知我鍾意邊個呢?  哈哈~ 
其實都唔小.... 但我都唔花心架! 

女歌手 黎姿  (我好似只係見過佢一次咋)
男歌手  EKIN  

而真正追過的..... 就只有佢..... RAIN 鄭智薰

當然我都仲好鍾意佢地
但你叫我去追佢地就真係..... 唔好啦! 
不在乎天長地久  只在乎曾經擁有

2012年開始.... 我擁有左一個小星星之後
淨係追呢個小星星我都冇時間啦  係咪? 哈哈~


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.12.05 (Sat) ~ 3y4m22d
Place: 荃新天地


4 則留言:

  1. 我星期日都係黃埔見到佢呀, 仲有 Amanda 添呀~

    回覆刪除
  2. 哈哈...講開, 我都有入過某個人既歌迷會 :P

    回覆刪除