2015年4月2日 星期四

PN 班 ~ 親子競技運動日

自從小霸王返左學之後
小FAN 最期待的......  就係 "學校親子活動"
(唔計親子做勞作囉  ~ )

因為呢個係一個好好機會讓我可以
了解下小霸王與老師 & 同學仔的相處 
所以盡可能我都會出席

復活假期前
學校就舉辦左『聯校親子競技運動日』
(明明通告只係寫住"親子運動日",仲註明冇比賽)

小FAN 心諗.... 做做運動姐.... 咁簡單就當然要參與啦
亦傻傻的沒有要求爸B請假一齊玩
(後悔~ 起後悔~ 勁後悔~......嗚嗚~!)

呢日同小霸王輕鬆地食左早餐就出門口
由屋企慢慢行去....... 準時10:30 到達運動場集合


"競技"?? 點解會多左呢兩個字???? 


望一望運動場   分左 六個部分競技
唔係嘛??? 即係玩我地???

放低小朋友後   家長需要往看台觀賞小朋友跳開始舞


原本呢位小朋友乖乖地坐在地上
點知.... 當佢在看台找到我後..... 喊到收唔到聲
最後我唯有落場陪佢


♥ 呢個喊包真醜死怪呀!! ♥


3、2、1  親子競技正式開始
(唔好意思,因要照顧小霸王,所以係唔會有玩緊遊戲的相)


只有玩完休息等候時的相


走呀~走呀~走呀~ 


呢刻在想.... 叫埋爸B 黎   就好了!

一來可以有人幫下手陪玩
二來可以影多D相
三來呢D咁珍貴的回憶又點可以只有我獨享呢?


雖然呢兩個小時要
走黎又走去   出到周身汗  曬到變豬頭
但見到佢笑到咁開心   辛苦都係值得囉! ♥


說真的  爸B 同我年紀都唔細了
真係唔知仲可以陪佢跑跑跳跳多少年
要珍惜呀~   我地亦要好好KEEP 住身體健康呀!


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.03.28 (Sat) ~2y8m15d
Place:  天水圍運動埸

2 則留言:

  1. 同我一樣,我都好後悔上次冇叫papa來呢.
    下年佢一定要同我出席呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D 好野... 當然要PAPA一同享受啦

      刪除