2015年4月23日 星期四

小時候愛玩嗎?

小時候你們有玩這樣玩過嗎?? ♥
(有的請留下言吧!)


說真的,我很喜歡玩的

真的 
♥ 很得意 ♥ 很可愛 ♥ 很攪笑 ♥ 很開心♥


不同的衣服會令你有不一樣的LOOK
我家小霸王有第一次不喜歡
到而家已經接受左仲擺埋誇張表情俾我影佢


簡單的玩意   特別讓人開心吧! ♥

Welcome to S.K.Y. Lovely Family

6 則留言:

  1. 你家房的窗花跟我的…一模一樣…到底我地係咪住埋同一個邨架 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 有可能, 我係住最近西鐵站的天X邨

      刪除
  2. 忘了留言 :p
    我和我家果隻, 同樣喜歡咁玩的啦~~~~~

    回覆刪除
  3. 哈哈....我細個時都鐘意咁玩架XDD
    不過我顛D ,以前細個唔知咩係 Bar,我用媽媽的 bar 放在頭上扮bear bear (哩...bear bear 耳仔呀XDD),仲試過扮完走去隔離屋,問隔離屋個小朋友我似唔似熊仔,哈哈.....
    之後當然比媽媽鬧爆我......XDDD
    諗起都覺得好好笑.....XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. bar 放在頭上扮bear bear? 我又真係冇試過WOR!
      bar 放係眼前扮眼罩就有, 哈哈

      刪除