2015年4月2日 星期四

♥ 兩小無猜 ♥ 快樂借宿日 ♥

有人曾經問我   你照顧小霸王一個照顧得不錯
如果一拖二得唔得呢?   未試過答唔到你囉!

上個星期六、日     機會來啦!!
姨丈姨媽要陪家姐去學校旅行   不方便帶埋細佬
所以 星期六食飽晚飯   佢地就放低細佬在婆婆家囉!!

 ♥ 呢二位小朋友正式展開"快樂借宿日"  ♥


 ♥ 一齊飲奶奶  ♥


 ♥ 一齊刷牙牙 ♥


 ♥ 一齊手拖手 ♥


拖住呢兩位小朋友時
好多路人都會問我
『佢地係咪"龍鳳胎"? 孖胎?』

真係咁似嗎 ? 


 ♥ 一齊食早餐 ♥


 ♥ 一齊去公園 ♥


 ♥ 一齊SIR滑梯 ♥


 ♥ 一齊抱公公 ♥
(相信呢刻最開心係公公吧!)


 ♥ 一齊玩吊環 ♥


 ♥ 一齊跑步步 ♥


 ♥ 一齊飲水水 ♥


 ♥ 一齊瞓覺覺 ♥


 ♥ 一齊食午餐 ♥


♥ 一齊沖涼涼 ♥  
(佢地係想.... 但個浴盆太細了)
最後.... 唯有叫小霸王幫手吧

我家的小霸王有時真係俾佢攪到就黎笑死
佢幫細佬沖涼時   完全可以扮到 / 做到我平時幫佢沖涼的舉動
例如:   洗頭時唱歌歌、刷背....

見到如此溫馨的畫面   我真係哭笑不得囉!!
多得呢兩位小朋友合作   一拖二的工作先可以過得唔辛苦咋!

(真心佩服湊住二三個小朋友的在職媽咪,你地好犀利呀!)


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.03.29 (Sun) ~2y8m16d
Place: 婆婆家


2 則留言:

  1. 哈哈....似呀,似呀 XDDDD
    不過斃啦,我 Focus 左去型仔公公度呀....公公真係好型 ^^
    外人就咁睇,應該唔知公公真正身份吧? XDDDD

    回覆刪除
  2. O NO...
    (話你知, 細個時我都好開心有個靚仔爸爸架!! 但... 而家開始怕人誤會佢係我老公咋... 哈哈~)

    回覆刪除