2015年4月24日 星期五

▌香港一遊 ▌太空館 ● 1881 ● 香港摩天輪 ● 添馬公園

上星期六我地決定出外走走唔返婆婆屋企啦!
好似好耐冇出外走走了

呢日媽咪要返半日工
所以由早上開始 爸b 就負責照顧小霸王

1. 接送佢去跳芭蕾舞
2. 獨自照顧佢兩小時
3. 幫佢換衫出街
4. 由屋企帶佢出黎尖東搵我

呢d 可能對其他爸爸黎講好簡單
但對我家爸b 就.... 都算係一大考驗架! ♥

爸b 佢會定時 whatsapp 佢地如何
等我都冇咁擔心 ♥ 辛苦你了爸b 
好開心你又誇進一步啦 ~ 
(下次可以試下幫佢沖涼? 幫佢收拾用品? 哈哈~)

放得工食埋野都冇左大半日
所以唔可以去太遠的地方
諗左好耐..... 決定去一個自己都好耐冇去的地方

HK SPACE MUSEUM


小霸王佢完全唔知後面半圓形物體係乜?
但當我話佢知呢個似 Ice-cream 的物體係可以睇到太空的行星時
佢就好開心,好興奮啦! ♥


仲一路行一路問我: 
Earth呢? Mars 呢? Venus 呢? Mercury 呢? Jupiter 呢? 
仲有 Saturn 呢? Uranus 呢? Neptune 呢? Pluto 呢? 

一路行一路數?   
自問自答   佢問我答   我問佢答


入館前要買飛
大鄉里的我們   真係唔多知  點買? 幾錢?

哇! 張飛咁似去紅館睇演唱會o既?  (真係好好大鄉里囉!)


入到館   呢個小朋友就

不停咁搵呀~ 搵呀~ 搵呀~


玩呀~ 玩呀~ 玩呀~


最開心就係俾佢見到佢想見的九大行星
見到啦~ 
不過 有點失望 (我同小霸王都係)
點解? 因為原本以為會有好多關於九大行星的介紹
點知.... 唔係囉!   介紹太空船就多
所以逗留唔夠一小時   小霸王已經話走了!   ♥


離開太空館   我地就去左 1881
小霸王話要同"茶煲太太" & "杯仔"影相  
佢以為係美女與野獸,仲問我蠟燭先生同鐘先生呢? 
(笑四我.... ♥)


開心到不停地擺 pose
說真的! 今次個decoration 真係好靚 ♥


唔知係咪俾我按著左佢個"影相mode"呢?
♥ 好合作地俾我地影佢 ♥



私心覺得呢到影相真係好靚
我喜歡日境多過夜境



1881 影飽相後,我地就去左海港城行下
.
我問爸B: 又話冇乜人黎? 點知都唔係囉! 勁多B6
爸B答我: 人地話 五一冇人黎,唔係話今日喎!   

所以行到冇乜MOOD之下
爸B 話坐船去對面影摩天輪


摩天輪好大
我見都唔小人排隊坐  
但好似貴左D   唔太捨得坐   影下相就OK


摩天輪對呢位小朋友提唔起興趣囉!!
佢個心 ♥ 早已飛左去碼頭啦


♥ 專心地找尋魚仔 ♥ 
(真係咁鍾意?????)


見天仲未黑   就行埋過去唔太遠的添馬公園


小小的公園  全是綠色草地  好舒服 ♥
海風吹埋黎   好涼快 ♥ 
唔多人  好寧靜 ♥


天開始黑  我地又行返去摩天輪
仲見到富豪雪糕車

你睇佢食得咁開心就知好唔好味? 
小霸王話: 味道好似奶奶喎! 好好味!


用摩天輪黎襯托佢食雪糕
哈哈~



紫色的摩天輪  又真係幾靚O既
唔怪得咁多人黎影結婚相啦!! 


影完相我地又坐船返去尖東食晚餐
♥ 好滿足的一天 ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.04.18 (Sat) ~2y9m5d
Place: 太空館 / 1881 / 香港摩天輪 / 添馬公園

4 則留言:

  1. E...你係尖東附近返工架? 我都係啵 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Amy MaMa, 我唔係尖東, 係土瓜灣, 只係要去尖東先係O個到等

      刪除
  2. 「Earth呢? Mars 呢? Venus 呢? Mercury 呢? Jupiter 呢? 仲有 Saturn 呢? Uranus 呢? Neptune 呢? Pluto 呢?」<----哇,小霸王好叻呀,我淨係識背九大行星中文喳,英文名真係唔多識,keekee^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢識左EARTH 先, 所以我先教佢其他英文行星 (講真, 我都係教佢前溫返書咋)

      刪除