2015年4月27日 星期一

平凡如素的週日

呢個星期日爸B要同6299 去拜山
所以我地只好乖乖地留在家吧!! 

入到浴室見到一日冇洗衫咋!! 就已經.... 咁多
(全部都係小霸王架!)
真係.... 哇哇聲囉!

叮~ 突如其來有個諗法~ 
就係叫小霸王幫手洗
估唔到佢一口應承    (梗係啦! 有得玩水 ♥ )


雖然小霸王係真係玩水多過幫忙
但佢都有盡力去做好呢個小任務


小霸王: 咁多~ 點洗呀? (設計對白)


洗呀~ 洗呀~ 洗呀~
扭呀~ 扭呀~ 扭呀~


終於洗完啦~ (係玩完)
最後條褲係完全濕晒囉! ♥

為左獎勵小霸王的幫忙
小Fan 就答應陪佢去公園玩 5 分鐘咁多啦! 



去完公園  周圍行左一陣
我地就返屋企


♥ 食個豐富午餐先 ♥ 


瞓埋個午覺後   爸B 就返黎啦!!
休息一會  六點左右我地就出街食飯
因為今日係初一  小FAN 要食素
所以我地就一家去左元朗大力齋廚

未有位  我就陪小霸王上左樓上酒樓睇魚


佢睇左足足十幾分鐘都唔厭囉!! ♥


仲越睇越開心 ♥ 越睇越興奮 ♥


7:15 就有位啦! 
今次都唔算等得耐  未夠一個鐘  哈哈~
四大一細   叫左六個餸 ♥ 


呢到 D 齋真係幾可亂真 ♥  味道都唔錯 ♥  款式又多 ♥ 
連小霸王都話係食緊肉肉呀!  


食飽飽後   我地就行下街先返屋企


入左 UNIQLO 搗亂下先 ♥  冇收穫而回 ♥ 



Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.04.19 (Sun) ~2y9m6d
Place: Home / 大力齋廚 / UNIQLO

4 則留言:

  1. 大力齋廚,我間中都經過啊,不過未食過,睇個樣又幾好味咁啊 ^^

    回覆刪除
  2. 好叻女呀幫手洗衫, 不過又真係幾多衫喎^^

    回覆刪除