2015年4月10日 星期五

專屬於"他們"的復活假期

小FAN 的五天復活假期    
當然全部時間奉獻晒俾我的乖囡啦!!
陪瞓、陪食、陪玩  

只可惜爸B唔能夠陪足我地五天
所以...... 嘻嘻~ ♥ 咁我地唯有返婆婆家小住幾天囉! ♥
(爸B心諗: 一早知你地有陰謀架啦! 唔踢爆你咋!!) 

係婆婆家住左四日三夜
冇特別周圍去玩   大多數時間都係在婆婆家中
(湊住三隻小鬼點周圍玩呀???)

PS: 姨媽姨丈去左韓國過二人世界


呢三隻小鬼   
感情越來越好 (very Friendly)
行為越來越一致 (一致地調皮)


♥ 你跟我 ♥ 我跟你 ♥
♥ 你拖我 ♥ 我拖你 ♥



一齊慶祝佢地大晒的節日
♥ "兒童節" ♥


瞓覺、飲奶、食飯、飲水、唱歌、跳舞、玩樂 ..... 
都要一齊囉!!


最合拍莫過於...... 玩公公吧!! 
♥ 辛苦晒公公 ♥



短短數天的日對夜對
小霸王 長大了很多


有家姐、細佬在身邊時
佢好似已不再需要我了  (哭泣中.....>_<)


說真的   小FAN 唔開心的
但我明白我要開始學懂放手   (鳴~嗚~)


♥ 你們要相親相愛到永遠哦!! ♥


Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.04.04  - 04.07 (Sat - Tue) 

6 則留言:

  1. 嘻...小FAN,唔洗唔開心啊,我家巨龍都係架,見到堂兄堂姐會掛住同佢地玩,不過我見佢地玩得咁開心,樂得清閒,哈哈~~^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. Samsam, 我明白架!! (可能一直習慣左佢在我身邊吧!! 我會慢慢...... 放手)

      刪除
  2. 媽媽應該開心先啱,有咁多同伴同囡囡玩呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Apple Mama, 係開心, 但係,..... 失寵的感覺不好

      刪除