2015年4月1日 星期三

PN 班 ~ 三月份總結

PN 班 ~ 三月份總結

需要上堂的日數: 20

出席日數: 20天 
(特別日子: 3&4月份生日會、復活節慶祝會)

缺席日數:  0天  


學習方面:
1. ABC Phonic:  Oo Octopus / Ox、Pp Pig / Park
2. 數字: 7
3. 中文字: 花、雨、草
4. 中文兒歌: 新年、小青草

在校表現:

1. 今個月: 仍然都係 All Rabbit ♥
2. 月報成績: 火箭 1個、飛機5個   (  叻叻  )

車車 = 表現尚可,仍須努力
船船 = 表現一般程度
飛機 = 表現良好
火箭 = 表現優異

勞作方面:
新年揮春 (如意吉祥)


新加:
水果日記


總結: 

收到呢張水果日記咭後,我真係.... 好矛盾,因為我家的小霸王佢係..... "唔食水果"的,用盡所有方法都迫唔到,所以我O個刻真係唔知點算?? 要我騙人真的做不到,唯有試下同佢再講下道理啦!!

由 3 月頭開始,每晚食飽後就係我同小霸王之間的耐力戰,軟硬功都用齊下,佢終於都肯接受"蘋果"了!  真係勁開心!  雖然食唔多,只係1/4 至半個,但好過冇啦!  繼續努力,應該會成功的! 加油小FAN!! 


Welcome to S.K.Y. Lovely Family

4 則留言:

  1. 始乎我都好快有水果日記了...

    回覆刪除
  2. 小芊芊都係唔食水果的!淨係食香蕉, 其他一叫佢食就掉頭走…

    回覆刪除