2015年4月21日 星期二

FujiFilm ♥ Year Album ♥

唔知有冇媽咪跟我一樣咁鍾意拍照呢?
嗱~ 拍自己唔算數架! 
我指係拍小朋友呀! ♥

我係一個無時無刻都鍾意
偷影小霸王呀~ 明影小霸王呀~ 的媽咪
(咁當然我的拍攝技術係.....零啦!  靚+清就OK♥)

瘋狂程度係去到..... 
日日影、晚晚影,影小一日都會唔開心的  
(抱歉! 誇張左小小咁 ♥)

所以..... 小霸王出世至今的相片數量應該有幾萬張吧!!♥ 
哈哈~  

要曬晒出黎真係唔知放邊好 (當牆紙就最好)
一直都只會揀相黎曬  但相簿真係好厚好大 

直到遇上它 ♥ Year Album ♥
 同事話我知做緊 Special price
原價$160 (16頁) → 特價$119

心動了! 即刻整左兩本 ♥


叫得 ♥ Year Album ♥ 即係每年一本啦!


●  硬皮封面配上獨立膠盒
● 封面有七種顏色三款設計任你揀



●  A5 尺寸岩晒放係個書架 (一隻手掌大DD)
●  封面 可以填上小朋友的名字 / 任你填上特別句子


● 採用絨面相紙,不易留下指紋
● 多款排版款式任你揀
● 可隨意加入文字 及插圖 (佢地提供的)


● 最後頁 附上索引及留言 (可以讓你寫下悄悄話 ♥ )

小FAN 私心真的好喜歡 ♥ Year Album ♥
因為佢細細本、整齊、簡潔、方便
當然16頁真係唔多夠我放相
但以$119 做到呢本相簿   都好抵呀!
(Promotion 只係做到4月尾咋! 有興趣就快d 整啦!) 

等到小霸王 7月後 3歲   先再整第3本 ♥ Year Album ♥

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Fotomax: http://www.fotomax.com/yearalbum

5 則留言:

  1. 我都好想整呀, 但總係的唔係心肝整!! 我一定要加油呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個方便好多, 真係好快攪掂, 相信最辛苦係揀相

      刪除
  2. 哇.,,,我都鐘意整相簿呢,呢個價錢好好好抵呀,good~~
    小fan,我想問,完成後何時可以起貨架 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 完成交易佢地會話你知邊日取貨, 好似我咁 30/3 下單, 本身預計係22/4 取貨 (因為中間有EASTER, 要耐D), 但係佢地15/4 就通知我可以取貨。
      佢地好似寫明係15個工作天, 但係實際唔洗囉

      刪除