2015年4月16日 星期四

同心●同步●同樂日 @ 沙田馬場

原本只係抱住抽下獎的心態下    試下參加Baby Kingdom 的國王送大禮
估唔到幸運地又俾我抽中四張入場劵喎!!
(難道個天真係咁想我去? )

其實入場劵好早前係可以上馬會網站抽
但當時我真係冇留意到囉! 

所以真係好開心今次抽中  仲有一隻小馬仔送呀!♥


小霸王仲幫佢改左個名,叫做 PONY


仲俾佢同自己一齊瞓呀!    可想而知佢有幾鍾意佢 ♥


四張入場劵點用好呢?
好彩 3 歲以下唔洗票咋... 可以多D 小朋友去
最後 ~ 選擇三大三細入場

大人 - 我、爸B、公公
小朋友 - 小霸王、家姐仔、細佬


天氣大好的一天    又曬又熱囉!!

三位穿上10號仔美斯球衣的小朋友
開開心心地踏上首次去的地方
沙田馬場


而我地三個大人都係首次一齊帶住呢三個小朋友
說真的,出發前婆婆真係好怕我地攪佢地唔掂! 
(事實梗係.... 攪得好掂啦!)


外面真係太熱,我地先玩左室內
可能時間仲係早,唔太多人


真係估唔到呢兩個未夠3歲的小朋友
都好認真地+合作地玩每一個遊戲



三位小朋友一齊互相合作、互相幫忙


玩完一個又一個遊戲
(私心的發現 ♥  原來小朋友穿球衣係好得意、好可愛)
真係估佢地唔到   不得不讚下 ♥ 型仔公公 ♥
因為三套小球衣係佢買的


其實同樂日的遊戲區係好多
但.... 真係有心冇力... 只可以揀 D 舒服D、輕鬆D黎睇同玩


 ♥ 好攪笑的免費照片 ♥


玩完室內.... 就到外面走走


哈哈~ 一個小FAN 一直好想去但從未去過的地方
彭福公園

(講俾人知都唔信,但真係冇去過嘛!!)


三十幾度下的彭福公園
真係.... 令人不好受! 
原本想俾佢地玩的滑梯   最後只係俾佢地玩一次咁多
原因: 太熱了

小FAN 抱住小霸王玩一次咋   已經唔小心地勺傷手肘
真係太危險啦!   知佢失望但冇計
唯有坐草地玩一陣吧!


照顧呢三位小朋友四個鐘左右
真係疲累到爆燈呀 ~ 開心到爆燈呀 ~ ♥

** PS **
此呢日起,小霸王見到電視播跑馬時,
佢都會話"呢到咪馬場囉"! 相信佢真係玩得好開心! 


特別嗚謝: Baby Kingdom

Welcome to S.K.Y. Lovely Family
Date:   2015.04.05 (Sun) ~2y8m23d
Place: 沙田馬場

3 則留言:

  1. "疲累到爆燈呀 ~ 開心到爆燈呀" <----同意啊,呢句堅呢 ^^

    回覆刪除
  2. 哈哈~ 我同你一樣, 唔計我係細個D相入邊見過自己去過彭福公園, 其實我咁多年都未去過呢個地方架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~ 原來唔係得我一個係咁...哈哈

      刪除