2014年6月26日 星期四

TOMY 車車

2014.06.18 (Wed) ~ Day 706

呢晚心血來潮問下老公仔

我: 『你 D TOMY 車車仲要唔要呀?』
老公仔: 『要,仲乜呀?』
我: 『冇呀,阿囡而家好鍾意玩車仔,你俾架佢玩好嗎?』
老公仔:『吓! 我諗住留俾我個仔。』
我: 『你諗多左呀? 咁你自己生個仔囉!』
老公仔:『唔... 咁呀.. 俾架阿囡玩囉! ~』

YEAH!!

還記得初相識的第一個生日
老公仔係 24 歲,所以我送上24 架TOMY 車仔俾佢做生日禮物。
估唔到... KEEP 左10後先攞出黎!

謝謝爸B 割愛送出二架TOMY 車仔


由小霸王自己揀的
第一架係PINK CAR




第二架係BUS

呢個囡的愛好真係...
好難捉摸
又或者係... 踏入TROUBLE TWO
所以.... 係多選擇、多喜好吧!!


沒有留言:

張貼留言