2014年6月16日 星期一

▌大阪遊 ▌§ 美食推介 § ~ かに道楽


返酒店沖過涼休息下
我地又出動啦!!

因為時間尚早
又要等位
(攞左位要19:45先有得食)
所以我地就周圍行下



老公仔教我認住Glico就會搵到酒店位置
但我就話... 認住"激安の殿堂"個摩天輪仲好




日與夜的感覺好唔同
夜晚係勁多人囉!



七點九準時有得食
太好啦!!

在大阪的第一晚
我地選擇食蟹



都沒有刻意揀邊間分店食
行行下... 就揀左去本店

一入地下門口
一大缸蟹等住你咁
哈哈
近睇 D 蟹其實都幾嚇人
但小霸王又唔係好驚喎?

體貼的服務員安排左我地坐2/F (非吸煙席)
地方大、環境舒適
服務員有禮貌
第一個感覺已不錯

因為唔係太肚餓
我地就只係叫左一個SET再加小小食物

活かに姿会席 (5,400円)


◆活かに姿茹
◆かに茶碗蒸し
◆かにグラタン クラブソース
◆かに釜飯
◆香の物
◆デザート




蟹真係好鮮味!
蟹膏唔溜,好好味!


小霸王一個人可以食晒一小杯的蟹肉蒸蛋
就知有幾好味!

呢個飯冇得頂
正!! 正!!

額外叫左
生かににぎり ( 2,376円)

生蟹肉壽司
真係第一次食!! YUMMY

埋單都只係8千幾

以坐得舒服、食得開心
小FAN 我覺得值得囉!
哈哈~





沒有留言:

張貼留言