2014年6月21日 星期六

▌大阪遊 ▌§ 美食推介 § ~ Mister Donut (必食)

Day 3 開始啦!
因為今日行程要去遠d
所以早餐都未食就出發啦!!

神戶,我地黎啦!

「大阪難波駅」
阪神なんば線快速急行「尼崎駅」
阪神本線快速急行「神戸三宮駅」
 行去「三宮駅」
 神戸市営西神・山手線 「新長田

 大約1小時多

首站目的地係 KOBE鉄人PROJECT
所以就諗住去到先食早餐

一落車站行過去就俾我發現


一間唔多覺旅遊書有介紹的店舖
太出名?? 太普遍 ??

一入到去就俾 d donut 吸引住囉!
有種唔食唔得的感覺呀!

我地叫左 3 款donut + 1 個搭配 + 1 杯coffee
共 630円
.
上方:
ミスドビッツ抹茶 ミックス
 コーヒー

下方:
(1) エンゼルクリーム
 (2) ポン・デ・リング
 (3) ポン・デ・抹茶チョコ

我地覺得 3 款都好味
老公仔鍾意 (1),而我就鍾意 (3)




ミスドビッツ抹茶ミックス
就係迷你版
小朋友食就方便好多


就係咁
小FAN 愛上左呢間DONUT
真係真係好好味呀!

幸好最後o個日都俾我見到另一間分店
食又食... 哈哈!
香港有分店多好呢!



沒有留言:

張貼留言