2014年6月30日 星期一

▌大阪遊 ▌ ♥ インスタントラーメン発明記念館トップ ♥


♥ インスタントラーメン発明記念館トップ ♥


話咁快就到左DAY 5,
最後一天的大阪遊要好好享受吧!
(唔捨得... 返HK 囉!!)

杯麵館我地黎啦!


地址: 大阪府池田市満寿美(ますみ)町 8-25

 由地鐵-  御堂筋線「なんば駅」↔ 「梅田駅」
行去-->「阪急梅田駅」↹ 阪急宝塚線「池田(大阪)駅」

≥ 大約 39分鐘

由車站行去杯麵館大約要5-10分鐘


杯麵館 有二層
1/F - 展覽 / 介紹杯麵的歷史,仲可以親身整杯麵
2/F - 雞湯拉麵工廠 (好似要預約先得)

我地黎到都係10點左右咋
已經好多人,所以我地先去整杯麵 後再參觀

STEP 1:
在自動售賣機購買麵杯 (300円/杯)


STEP 2:
洗手消毒

STEP 3:
在麵杯上畫上圖案  

隨你在杯面點畫都得
但一定要寫上日期

小FAN 的杯麵
小霸王負責設計,小FAN 就負責畫

STEP 4:
加入麵餅


STEP 5:
選擇湯底及菜料


湯底 - 蕃茄 / 海鮮 / 咖哩

一個杯麵可揀4種菜料


STEP 6:
封蓋 及塑封包膜


STEP 7:
將杯麵放入袋,再充氣


小FAN 覺得唔充氣仲好
(最後我地都係"吉" 爆個袋)

製作完畢後,
我地就周圍去參觀+ 影相





其實杯麵館唔係好大
最耐時間都係等整杯麵
所以唔洗預留太多時間
逗留一個鐘已經係好多架啦!





沒有留言:

張貼留言