2014年6月9日 星期一

▌大阪遊 ▌‧ 決定篇

 還記得 4月尾的某天中午
小FAN 同老公仔煲煲下電話粥
唔知仲乜又提起想去旅行
(可能小FAN 真係日思夜想吧!!)

小FAN 話差不多四年冇坐飛機去旅行了
對上一次已經係2010年去沖繩
好耐呀... 好耐呀..

2011年
諗住去北海道
點知小FAN 因為轉左幾份工,轉轉下... 冇左影

2012年
懷住小霸王要收心
冇得去

2013年
由於小霸王太細
小FAN 自己又放唔低佢
所以... 繼續忍住!!

2014年
開始打定輸數冇得去
因為老公仔剛轉工未必請到假
再加上七月後要為 K班作準備
但... 哈哈!!
居然....


又返番去電話粥先

老公仔:「竟然你真係咁想去,咪去囉!」
我:「吓...吓...吓.. 真係... 真係.. 真係...」
老公仔:「咁唔去囉!」
我:「去,真係可以去?」
老公仔:「係呀! 你揸主意啦!! 最梗係唔好煩我!唔好要我諗。」

就係咁...
小FAN 就定下左呢個旅行啦!

另一個煩惱又出現
就係去邊好?
老公仔想去多次沖繩
而小FAN 就諗緊去日本其他地方
東京? NO...
九州? 北海道? Mm...
大阪? 都好喎! 未去過

二選一
沖繩 同 大阪 之爭?
十五十六.. 唔諗唔舒服
哈~ 哈~

最後呢個咁重要的任務
我交返俾最重要的人去決定

**************************************

2014.04.29 (Tue) ~ Day 656

呢日放工食飽飯
如常落街行下

帶小霸王去輕鬆下先

唔好掛住玩呀!
你有重要任務做架!!

最後就係咁
小霸王幫我地決定左「大阪」啦!!

OSAKA GO GO GO!


**************************************


沒有留言:

張貼留言