2014年6月12日 星期四

▌大阪遊 ▌‧ 出發篇

2014.05.31 ~ 2014.06.01


係『零晨機』與 『早上機』之間
小FAN 揀左『零晨機』
原因當然係...
想玩耐D 啦!
其次就係諗住零晨時份小朋友一定係瞓覺
應該會好D !
(嗱... 係諗住咋! 一切都係我一廂情願)

因為零晨機
小FAN 就星期六(31/5) 放工返屋企先整理行李
(舊時小FAN 係會提早整理
但而家多左小霸王,
太早整理會阻住左佢活動空間)

點知就係咁... 出事
其實早幾日都已經將要帶的物品
搵個大袋裝住先架啦!
一心諗住返到屋企都只係入落個喼到

出事啦... 個喼居然壞左開唔到
以為係自己唔記得密碼
由 000 到 999 都試晒都唔得
最後.. 000 冇錯
錯係其中一邊鎖壞左

終於開到,但就關唔到
求救冇門下
立即出去買個新喼仲快
冇得揀的情況下
鬆弛熊吧!! $699.-

攪攪下變成 7點幾先整理好行李
呢個教訓係....
以後都唔好咁大安指意囉!!


二大一細
2 個背包+ 1個大喼 + 1 架手推車
OMG!!





小霸王好開心、好興奮
佢知道換得衫就有街街去
而小FAN 事前都有話佢知
我地坐飛機去日本

每當小FAN 問佢
小FAN: 「我地坐飛機去邊?」
小霸王: 「日本」
小FAN: 「去日本仲乜?」
小霸王: 「買玩具」
小FAN: 「我地坐咩去日本呀?」
小霸王: 「飛機」

所以小霸王係完全明白
【我地坐飛機去日本買玩具】



由於小霸王瞓覺時間係10:30
所以我地10:00就出發去機場

辨理好晒CHECK IN、寄行李、攞機票
都只係11:30 左右咋
所以... 我地決定入閘等小霸王可以休息下瞓下



唔知係咪直接同國泰訂票的關係呢?
佢地一早幫我地mark 左有baby bed 的位
所以比較闊D!!
太好! 唔洗係 48 小時前上網 mark 位!

講返入閘
發生左件令人哭笑不得的事情
主角當然係小霸王啦!

***************************************

唉! 佢真係... 好鬼膽小架!

由入閘開始,
佢就已經...不停喊

閘口有個工作人員只係負責check下野咋
小霸王開始眼有淚光
小FAN 即刻同佢講:「哥哥Check 野咋! 你同佢say bye bye 啦!」
小霸王:「bye bye, bye bye la」

跟住過海關就黎料
由BB車抱起佢開始喊,好好好大滴眼淚
海關人員問我仲乜
我只好答佢... 佢眼瞓喊
佢地先話... 哦!

小FAN 知小霸王係害怕而喊
所以我叫小霸王同佢地say bye bye
喊住say bye bye 的小霸王令在場海關人員笑唔停囉!!
仲讚佢好得意!
激死人呀!

到辦理出境時
小霸王... 當然又係喊啦!
小FAN 同樣解釋係眼瞓囉

幸好佢地信咋
唔係小FAN都唔知點好呀?

有左香港呢個經驗
去到日本入境就早早安慰定先
咁就比較好D! 只係眼有淚光咋!

*****************************************

講完笑話
就講返正題
唔知有冇人同小FAN 一樣
好鍾意影天空架呢?
真係好鬼靚!


CX零晨機的飛機餐
就係咁...
唔食唔係損失囉!


由於小霸王要坐在我腳上瞓覺
所以我同佢都瞓得唔好囉!
我係全程冇得瞓,
佢就瞓下醒下。

小FAN第一次想快D落機呀!
不過初次坐飛機的小霸王都叫做乖架啦!

坐左4 個鐘機
日本時間 06:25 到達關西空港
辦理好入境及攞埋行李


5天大阪遊
正式開始








沒有留言:

張貼留言