2014年6月12日 星期四

▌大阪遊 ▌〒 酒店住宿 〒 ~ Hotel Vista Grande Osaka

為左唔想咁辛苦日日推住行李周圍走
我地決定
四晚都住同一間酒店


地址:
大阪府大阪市中央区宗右衛門町5-15

可以話係心齋橋同難波中間
CROSS HOTEL 同一條街直入行2-3分鐘
不過小FAN 覺得如果計車站的話
近難波站多D

由 「関西空港」坐 南海電鐵 到 南海難波站
1個鐘唔洗
話咁快就到呀!!

跟住行去酒店

由南海難波站 - 10 分鐘左右

由難波地鐵站 - 14號/ 15號出口 - 5 分鐘左右
 (14號出口 - 要行樓梯)
(15號出口 - 坐 LIFT)



酒店外型唔算特別

前台部的職員都好有禮貌,
可以用簡單英文溝通到

不過冇得提早check in
相信因為都幾多客人住
但可以寄存行李

Check In: 15:00
Check Out: 11:00

所以我地一到步
先去酒店寄存行李
先再出發


房間亦唔算大囉!
一張雙人床
二人房都足夠三人住
(老公仔話日本酒店係咁上下,比起新宿太子大架啦!)



燈光比較暗?
夜晚 (深夜)會自動關冷氣?

我諗呢D 係日本酒店的特別之處
"慳電環保"

由於燈光比較暗
小霸王一入房就喊同唔肯
Warm up 下好彩冇事咋!~
so far 住左四晚
佢係頭一晚喊左幾聲
其餘都冇野



呢間酒店的 lift 有高低按鈕
所以... 之後按 lift 就交左俾小霸王囉!!

*********************************
小FAN 個人住後感:

經濟、乾淨、舒適、位置方便

夜晚酒店附近會好多雜人
只要唔好單獨出入
就唔係問題!

*********************************



2 則留言:

  1. 呢間南海難波行去都幾遠~日本橋行去會比較近 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過啦, 因我要推BB 車, 所以我選擇難波站有LIFT 會方便D

      刪除