2014年1月29日 星期三

行年宵市場 @ YL

2014.01.26 (Sun) ~ Day 563


今日冇去街,
只係同公公婆婆飲完茶
o係婆婆屋企玩多陣,瞓埋個午覺
就返屋企囉!!

因為今晚 6299 話提早團年
是但啦!!

七點幾食飽飯
爸爸就提議去元朗行年宵
有得去街,
小FAN 梗係開心啦!!

記得上年小霸王太細
就冇去行
今年襯住年廿六冇乜人
早d 行下先


元朗的年宵市場o係
西鐵朗屏站附近
所以都好方便!


一入去就俾呢間Macaron Shop 吸引住
真係好特別!

小FAN 都好想即刻買返個Macaron Cushion
但我冇咁做,C9仔點可以唔睇下價先下

用左1個多鐘行晒整個年宵市場
當然係不停行完又再行啦
唔係... 我估15分鐘都夠

今年真係冇乜野吸引我
我見大多數都係汽球公仔多
但又唔得意!!
連小霸王都冇嘈要買就知....

最後,
都有收穫!

就係出返Macaron Shop買返個Cushion
仲要講價成功
由$98 --> $88


揀左小FAN 最鍾意的紫色


另外,
仲買左個 DIY 揮春
可以做自己喜歡的字
我覺得好特別!!
我揀左小霸王的中文名
"沂沂"
$68/ 個

掛係房門先!
哈哈...





2 則留言: