2014年1月24日 星期五

Bye Bye BB 床

2014.01.16 (Thu) ~ Day 553



買BB床時都預左小霸王唔會瞓好耐

唔係長度唔夠佢瞓
人地都寫明可以瞓到三歲

但係....

小霸王係勁懶瞓的BB
小FAN我每晚都要起床睇下佢轉左去邊
仲有當佢唔夠位轉
佢就會起身叫醒我
一晚不停地咁起床真係... 好累好累!!!

再加上
12月尾時佢病左一星期
晚晚喊,同左我地瞓就好左D
咁... 就...

唉!!小FAN 知道唔應該俾小朋友跟自己瞓
但冇計,屋企冇多一間房
4尺床又唔夠瞓

試過 3個一齊瞓
我同老公仔俾小霸王踢足成晚
老公仔話寧願瞓廳 / 地下

冇理由要小朋友瞓廳咁可憐
又冇理由要老公仔長期瞓廳

最後決定...
拆走張BB 床

O.. BYE BYE 啦!!
我地幫你找到新主人
佢地會好好對你的
哈哈...


冇左張BB 床
咁可以放張床褥

小Fan 家姐有二張新的 2尺半床褥冇用
太好了,剛剛好 fit 晒

從此,
老公仔就要過住佢的"塔塔米" 生涯
O! Sorry !


由小霸王幫老公仔剪綵



哈哈...
BB 床的床欄唔係太新,
冇俾人

小FAN 就將佢放左我床邊圍住
解決埋小霸王會撞親 / 危險的可能
YEAH!!


說真的,
小FAN 好鍾意同小霸王一齊瞓
因為每晚可以抱住佢靜靜的傾下計
好SWEET 呀!!

左邊係老公仔,右邊係寶貝囡
簡直係左擁右抱呀!!
呵呵!!




4 則留言:

  1. 可以一起瞓,係好sweet架!
    但,地下張床褥每早要收埋吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, 一仔媽
      你都係同仔仔瞓?
      冇收呀.. 因為都唔係咁阻, 早上咪當阿囡的遊戲床褥

      刪除
    2. 上年2月剛搬來新屋無一起瞓,如果無記錯,係因后来一仔半夜有時喊醒,工人姐姐湊都瞓唔番,又开始夏天,咁就改同我地一起嘆冷氣瞓,一觉瞓天光!hehe

      刪除
    3. 哈哈, 小朋友係鍾意跟住媽咪

      刪除