2014年1月23日 星期四

健康院

2014.01.13 (Mon) ~ Day 550


18 個大的小霸王又係時候
要去健康院同打針囉!!

約左9:30AM
倆母女準時 9點慢慢行去
去到TSW 健康院剛好 9:30AM

攞籌 --> 等叫名
等左一陣就叫名入去 2 號房磅重

向來有『診所恐懼感』的小霸王
見要除衫就已經喊定先
喊到你肯幫佢著返衫
仲不停叫『走走走』

唉.... 激死人!!

跟住就出去等見姑娘
佢就叫做冷靜返小小
周圍行下/睇下野

等左十幾分鐘後叫名見姑娘
唉... 又發作
相信佢以為見醫生

除左診所恐懼感 之外
小霸王係有『嚴重的醫生恐懼感

入到房
姑娘: 『小朋友,咩事? 咩事喊?』
我:『佢係咁架,好怕見到醫生姑娘』

姑娘嘗試引佢令佢唔怕佢
但都係... 冇用

姑娘: 『咁... 媽媽,我地唔好理佢,等佢自己冷靜下先。』
我:『哦!! 』

姑娘: 『小朋友係咁,佢唔鍾意會選擇喊從而令家長同意 / 屈服於佢,又或者用喊去令你注意 / 留意佢,所以家長要清楚小朋友的喊,如果唔係唔舒服或有問題,我地係可以唔理佢,由得佢喊,等佢發洩。 喊係好的,對小朋友個肺都有幫助。 』

姑娘:『唔係個媽媽都能夠做到忍耐,所以你要學習下啦!! 』

跟住我同姑娘真係唔理小霸王
由得佢繼續喊
(當然佢的喊聲已經由巨響 --> 輕聲 --> 停下喊下)

姑娘問晒我有關小霸王的日常生活習慣、飲食、學習後,
就可以走得,四歲後先再預約再做評估吧!!

一出房門,小霸王成個人係輕鬆晒囉,
仲有小小累...(喊左咁耐)

不過當佢去到下一站
DR. HO 診所後就.......
今次好 D,只係打針前後喊左5分鐘到
算係乖架啦!!

打完呢支5合一之後,
暫時欠打水痘針,
之後先慢慢打埋甲型肝炎吧!

***************************************************************

本身諗住只係請半日的小FAN
因為99 有事要出街,
我又唔想佢帶埋小霸王去
所以決定放多半日吧!

每當小FAN 放假都鍾意煮ABC 通粉
 一來簡單
二來學習

可以俾小朋友學習自己食野
又可以教佢唔同的字母及數字



首次自己食野的小霸王
不錯吧!! 叻叻



當佢食到半飽唔多想食時,
小FAN 就會問佢見到咩字
佢答完,我就叫佢快D食左o個個字佢
咁就可以食晒碗粉!!
哈哈... 呵呵...
***************************************

食飽飽就同小霸王玩下先
係上次買英文圖書時買埋
一盒6支 ¥19.80 (紅黃藍綠紫黑)


優點:

1. 口紅式的旋轉蠟筆,不易於折斷。

2. 可水洗蠟筆,畫在手、皮膚、衣服、家具及刷過光滑的牆面漆上,都可以輕鬆水洗。

3. 易上色,這款蠟筆有類似水彩筆和油畫筆的效果,色澤鮮豔,上色效果非常好。

4.材質安全無毒。



小FAN 冇諗過會咁上色,
就算畫左係張紙到
唔小心都會印到係手或衫上
所以即刻俾件衫仔小霸王著住黎畫
咁就放心好多!!




用後感:

1. 平時用蠟筆,大力小小就會折斷,但呢隻冇事喎!
2. 真係好上色,好SHARP
3. 就算畫到手仔都唔怕,好易洗
4. 細小,方便帶出街





沒有留言:

張貼留言