2014年1月9日 星期四

▌香港一遊 ▌ICHIRAN‧工展會‧TIMES SQUARE

2014.01.01 (Wed) ~ Day 538


Happy New Year!!

新的開始,
2014年第一天,
放假梗係繼續去玩玩食食啦!!

老公仔提議去工展會
是但啦!!
小FAN 咁大個女都未去過
去見識下都好喎!!

坐巴士出發中,
老公仔又話不如去埋 ICHIRAN
吓? 好多人架 喎!!
(小FAN 老公仔係好冇耐性的男人)

去睇下多唔多人先再決定吧?

可能係除夕過後?
估唔到一點都冇乜人排隊
我地只係等左半個鐘左右


大人就話等得
小朋友等一陣就覺唔耐煩



估唔到會有BB 椅
所以我地選擇 等 三人位
咁咪可以唔洗抱住小霸王食





香港 ICHIRAN 的店內環境、裝飾 同日本一樣

如果我冇記錯,
日本好似冇服務員招待,全自動的,
用售賣機落單

所以有服務員,感覺親切 D咁! 哈哈...
而且呢到服務員態度都唔錯
環境比我想像中闊落


一碗豚骨拉麵  - 包括: 一個拉麵、二片叉燒
湯的濃度、油膩度、辛辣度、蔥蒜、麵的硬度等都可以任由自己選擇

味道如何?

當然好似日本好D .... (好懷念呀!!)
但香港都做到 9成似架啦!!
水準唔錯,但份量真係小囉!!

二片勁細的叉燒? 食左等餘冇食咁
拉麵? 都唔算多,細食的就夠食,
如果好似小FAN 老公仔咁,唔加底唔夠飽囉!!
(其實加半個都已夠)

ORDER:
一碗豚骨拉麵 ($89) + 黑木耳 (加$10) + 半熟鹽煮蛋 (加$12)
一碗豚骨拉麵  ($89) + 黑木耳 (加$10) + 半熟鹽煮蛋 (加$12) + 加麵底 (加$19)

埋單: $241.-

抵唔抵食?
見仁見智啦!!
以呢個價錢食日本式拉麵,都算OK 架啦!!


YEAH!! 食飽飽就行去維園工展會

入場費: $10/位


由於太多人,小FAN 都冇影相
不過真係勁多野睇、買同食
唔怪得D C9可以行一日

小FAN覺得自己唔係一個精明的C9
所以只係行左個幾鐘就BYE BYE 囉!!

係好多平野,但咁重點推返屋企呀??
而且小FAN又唔知價
點知係咪真係咁平呢?

哈哈...
我地只係買左小小零、食咖啡咋!!


離開工展會,
我地行埋皇室堡再去行埋時代廣場



小霸王一見到 D 動作勁興奮
不停走黎走去
完全唔肯停低影下相

激死人!



影到老公仔都冇晒心機呀!! 哈哈...


原本諗住帶小霸王去坐下叮叮(電車)
點知? 撞正遊行
冇得坐.... 唯有下次吧!!

我地就改為坐船去尖咀行下
今日冇行海港城,
太多人
只係去1881 影下寶麗萊就返屋企囉!!






沒有留言:

張貼留言