2014年1月22日 星期三

▌日の料理 ▌我的... 招牌菠蘿包

2014.01.12 (Sun) ~ Day 549


週日放假的老公仔
心血來朝話想食
華嫂冰室的招牌菠蘿包

唉!! 好啦
鬼叫小Fan 講過話如果想我下廚整野俾佢食的
就一定要o係娘家

原因:  好簡單,廚房d 野任整任用都唔會有人話

老公仔今日就好醒
見你咁識做
小Fan 我當然好樂意試做啦!!

睇落好易做咁
但原來工夫好多




好彩都入得口咋!! 哈哈
老公仔梗係識做讚下我啦!!
水準一定冇專業咁好
但都不錯的!!

不過原來菠蘿包質素係最重要
其他配料都係其次
所以真係要買d 好味d 的菠蘿包做
唔係會浪費心機 !!

******************************

有興趣的話都可以試下

材料:

菠蘿包  1 個
蕃茄 1 片
雞蛋 1 隻
牛油 1 片 (我用大公司)

做法:

1. 菠蘿包放入焗爐焗熱待用
2. 雞蛋煎熟 ( 熟度 - 個人喜好)
3. 蕃茄 輕微煎一煎
4. 菠蘿包焗好就將所有材料放上就ok

最好就係等菠蘿包的熱力令牛油溶溶地先食就good 啦!!

**************************************

小Fan煮野唔叻,
所以.... ^ _ ^



沒有留言:

張貼留言