2014年1月28日 星期二

▌G-Market ▌第一回

2014.01.20 (Mon) ~ Day 557


記得上星期家姐叫我上網幫佢搵下邊到有得買小童BOOTS
咁我周圍搵下囉!!

淘寶??  訂過一, 二次鞋都唔係咁好
YAHOO? 咪又係淘寶貨多
Online Shop? 有, 但又唔肯定新年前到貨

唉!! 最後o係 G-MARKET 見到有喎
仲要係...... 好平!!

首次用 G-MARKET 的小FAN
簡直係一頭霧水囉
好彩經好姊妹教導下

終於...
嘗試首次購物

為左想趕到新年前到貨
我地只係揀左二間鋪黎買

1 間係BOOTS
1 間係童裝

原本打算訂Ollie Kids Boot 的
但俾我見到呢間勁平的
梗係試間平o既先啦!!

******************************


每對都係 6,900won (~HK$52.1)

我估係清貨關係
所以先咁平
亦因為咁,唔係對對都有碼
幸好,都買到一對140CM 俾小霸王

*******************************


而衫我地就揀左呢間
主要係女仔款

亦因為換季所以冇乜款有碼
都買到 D o既, 哈哈!!

因為留返年著,所以要遲小小要影到相!!
哈哈!!

*********************************

15/1 - 放工前先order
20/1 - 放工前就收到

估唔到咁快收到貨
勁快!!

我地總共買左: 5件衫+ 4條褲+ 4對boots
連埋運費都只係: HK$1300,- (有找小小)

以平均一件都只係100的童裝黎講
真係唔錯,好滿意呀!!
(遲小小先SHOW 俾大家睇)

小FAN等唔切,
一返到屋企就即刻俾小霸王試下對BOOT


小霸王腳仔13CM
我訂140CM 剛剛好,有小小鬆咋
YEAH!! 終於買到新鞋俾佢啦!!


原本諗住唔買新鞋俾佢
今次有意外收穫, 小FAN 好鬼開心呀!!






沒有留言:

張貼留言